Mijn Studenttijd in Budapest - Reisverslagen van Jessika Edens - WaarBenJij.nu Mijn Studenttijd in Budapest - Reisverslagen van Jessika Edens - WaarBenJij.nu

Mijn Studenttijd in Budapest

Voor mijn studie International Communication moet ik 10 maanden in het buitenland verblijven om er te studeren en mijn stage periode te doen. Ik heb gekozen om de eerste helft van dit jaar te gaan studeren in Boedapest. Waarom Budapest? Omdat Budapest een stad is vol cultuur en ik dit graag wil ontdekken. Mijn studie zal ik doen op de BKF. Dat is een school voor business communication. Waar ik mijn stage ga lopen is nog onduidelijk.

Recente Reisverslagen:

09 December 2013

Laatste weken in Boedapest

14 November 2013

No crazyness, Just life..

30 Oktober 2013

Livin' the dream!

26 September 2013

Sleur?! NO WAY

18 September 2013

Between East and West en Frisse lucht
Jessika

Vanwege mijn studie International Communication ben ik een jaar in het buitenland. Hier kun je de avonturen die ik beleef mee maken!

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12074

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 01 Juli 2014

Living the English dream

01 September 2013 - 01 Februari 2014

Mijn Studenttijd in Budapest

Landen bezocht: